torsdag 25. oktober 2012

Loppislampe på badet



Eg fant ei fin lampe på loppis i helga :)




22 kommentarer:

  1. Très séduisante cette lampe à pampilles...
    gros bisous

    SvarSlett
  2. Jeg prøvde også å få til det men fikk det ikke godkjent hverken av elektrikkere eller byggeleder. Har dere tatt noen forhåndsregler i og med at den henger på et våtrom?
    Spent på å høre:-)
    Jeg har lett og lett etter prisme lamper som er godkjent for våtrom, fant ingen jeg likte ...og det var ikke mye å velge i.

    Super flott bad Grete, hele hjemmet deres har blitt veldig lekkert.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Elisabeth :D

      Den er egentlig ikkje godkjent for våtrom. Heldigvis hadde me ein elektriker som meinte det ikkje var ett problem, det hjelper vel og at byggherren er (sin egen) entrepenør ;)

      Klem

      Slett
  3. Den passet veldig godt inn hos deg :)

    SvarSlett
  4. DU VERDEN SÅ HELDIG DU VAR!
    PASSE SÅ BRA PÅ BADET!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  5. Så fin!! Perfekt kontrast til murveggen.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så flink du er til å finne slike kupp. Nydelig lampe.

    SvarSlett
  7. For et funn :D
    Og ikke minst for et flott bad!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  8. Oauhh .. råklult og nydelig miksed godt sammen. Du er så flink. Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  9. Wow for en lampe og for ett bad!! Den passet perfekt der:)) klem lille meg

    SvarSlett
  10. Dere har et nydelig bad!! Så flott lampen også er. Passer perfekt. sukk - Nib har visst sine favoritter. Hadde dere vært med i finalen skulle jeg stemt på deres bad.

    God helg og klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Wow fant du den på loppis? da var du jammen heldig, så fin den er - og perfekt sted der den henger !

    Ønsker deg en fin søndag

    Klem Monica

    SvarSlett
  12. Besviiiim..... Så nydelig bad og lampe!
    Lovely!
    Ha en skjønn søndag!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  13. Utrolig fin lampe:) Hvilket loppemarked var du på? De jeg har vært på har ikke hatt noe særlig fint!! Synest det er vanskelig og finne gode loppemarked:)

    SvarSlett
  14. NYDELIG.
    fant deg i dag, - nå havner du på blogglista mi og jeg legger meg også som følger. besøk meg gjerne du og.... koselig blogg du har forresten!
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  15. Badet dykkar er heilt nydeleg!! Lampa passa verkeleg fint inn :)

    SvarSlett
  16. Hei Grete

    Mmmm for et lekkert bad, og den lampen er jo prikken over ièn!

    Lykke lykke til

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  17. Utrolig lekkert bad! Litt samme stil som vi holder på med.
    Lykke til i utfordringen og riktig god helg.
    Klem fra Karina : )

    SvarSlett
  18. Noe av det stiligste jeg har sett!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails