fredag 18. november 2011

Framskritt og julegavetips


Julegavetips!
Eg laga fotobok til bestemor og bestefar til jul. Fekk den idag og er kjempefonøyd! 
Du kan lage alle slags bøker, notisbøker og agendaer med egne bilder. 
Eg bestillte bok på 50 sider 10. Nov. og fekk den idag!
 Anbefaler Blurb på det varmaste! Billig, og veldig bra! Bruk rabattkoden ZOOM, så får du 25 % rabatt ;)
(takk for tipset Elin :)


Ellers er det dette eg har gjort på idag:
Trukket ut spiker fra det underste golvet...
Nei, eg har ikkje mista ned ein spikerpakke !! :)
Det treng litt pussing, men ser ut som me kan sleppe å kjøpe nytt golv :D

God helg :)

2 kommentarer:

  1. Åå! Malt tregolv er jo så flott!
    Takk for fotobok tips :D
    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  2. Hei, Tusen takk for kommentar inne hos meg:) Nå har jeg sittet å lest i bloggen din og for en herlig blogg du har:) Hit kommer jeg tilbake:)

    Klem J.

    Ps. hehe så ut som litt av en jobb å dra opp spikere. Gleder meg til å se ferdig resultat:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails