søndag 24. oktober 2010

Mosegrodd

Siden ingen ville vere med på fjelltur idag gjekk eg liksågodt aleine :)
( Eller så aleine du kan vere i by-fjella, møtte sikkert 20 andre + 10 hunder på veien :D )


Tok ett par bilder fra toppen av Damsgårdsfjellet, og limte dei sammen, 
så under får du 180 graders visning av Bergen by :
(klikk på bildet så blir det litt større)


Eg plukka med meg nåken fine mosegrodde greiner 
og tenkte eg skulle pynte denne kransen litt


Brukte limpistol og limte pinnane på framsida av kransen, og litt rødt løv på baksida :)

Så no har me høst-dør, sjølv om det virker meir som det er vinter ute... 

Ønsker deg ei fin ny veke :)

7 kommentarer:

  1. Nydelig krans! Masse stemning til ytterdøra - flink er du!

    ;-)

    SvarSlett
  2. Vilken vacker dörr du har!
    Din blogg är helt underbar... nu måste jag kika vidare bland dina inlägg.

    SvarSlett
  3. Herlige bilder og for en fantastisk fin dørkrans!! Veldig stemningsfullt inngangsparti som ønsker ordentlig velkommen ;0) Ha en flott kveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Herlig krans du har laget :) Det er så koselig med pynt fra naturen.
    Ønsker deg en fortsatt fin dag!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  5. Flott høstkrans du har laget. Tusen takk for alle koselige kommentarer på bloggen min, alltid like fint å høre fra deg.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails