torsdag 30. september 2010

Loppis-skatter

Vil du sjå ka eg fant på loppis i helga?  :)


Litt gal, men eg syns den var kjempefin :) For 10 kroner kunne eg ikkje gå fra den...

Fin del av ei gammal ramme. 35,- Den skal bli endel av ein sengehimmel, trur eg ;)

Sukker & Fløte sett, supersøte, 20,- :)

Elsker loppis! Men syns det er helt utrulig korleis somme folk tar av...  Ødelegger litt av gleden når du blir skubba heile tia, og "vaktene" må rope "Ikkje noe løping!!" til voksne folk... Litt pinlig egentlig... 

Håper du får ein fin dag, no stikk eg på jobb :)

5 kommentarer:

  1. jøss, det var litt av noen skatter du hadde kommet over:-)

    Ha en flott dag

    SvarSlett
  2. Kjempefine skatter!! Skjønner godt at du måtte ha dette vi! Lampeskjermen var utrolig stilig!! Kaffesettet var såååå søtt:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Her var det mange fine kupp gitt! Jeg elsker også loppis og har vel blitt kalt en loppejeger i det siste, men er enig med deg at all trengselen ødelegger litt.
    Det morsomste er mange ganger å komme en time eller 2 før loppa er ferdig, når de har posesalg, og gå rundt å kose seg og ta de skattene som ingen andre skjønner er skatter.. hihi.

    Ønsker deg en fin morgendag. Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Oi Grete! Da va fine loppe, likte spesielt sukker og fløte koppane:D Du må ta meg med på loppemarked når eg kjem heim:) Klem:)

    SvarSlett
  5. Hei hei:)

    Tusen takk for gode ord:) Koselig at du liker innleggene mine.
    Nydelige skatter du har funnet. Søt lampeskjerm:) Jeg har funnet en lignende i rosa:)

    Ha en god helg:)

    Klemmer

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails