mandag 9. august 2010

Min lille stolthet...

Min lille stolthet :) 
"New dawn" rose. Busken veks i rekordfart og nærmer seg 1 meter høg allerede. At den til og med blomstrer får meg til å tru at eg kan få ein nydelig, gammaldags rosehage uten problem *lykke*
Kun 1 bilde idag, satser på kvalitet (i mine auge...) over kvantitet ;)

Denne veka skal me lage høst-utstillinger på ett par av shoppingsentrene her i byen, 
dvs at me MÅ tråle butikkane for høstnyheter...
At Home & Cottage og Farmors hus er blandt dei gjer meg iiingenting :)
Veldig glad i jobben min då, men handler vel for omtrent like masse som eg tjener dei dagane :D

Håper du får ei fin veke, takk for at du stakk innom :)

3 kommentarer:

  1. Oj,hørtes ut som drømmejobben ja :)

    Gratulere med "1 meters-jubileumet" ,hihi :)
    New Dawn er nydelig...har nettopp vært å kjøpt meg en. Foreløbig er det ikke kommet noen blomster enda, men den har masse knopper :)
    Gleder meg til den blomstrer :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Det er jo bare så morro å sette opp utstillinger og i hvert fall med nyheter fra ulike butikker *savnesavne*

    Lykke til, kanskje du viser oss noen bilder også?

    Kaja:)

    SvarSlett
  3. Fantastisk fin rose!

    Så gøy at du skal lage høstutstillinger med blant annet våre varer da! Om du tar noen bilder av det og har lyst til å dele med oss, så kan det godt hende det kan bli materiale til bloggen vår - om du hadde syntes det var morsomt :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails