fredag 30. juli 2010

I love candles


Tok litt stearinlys bilder i leiligheten igår. Likte godt det under.
Gøy når ein får til sånne bilder, men det blir meir eller mindre tilfeldig :D
Skulle ønske eg visste ka alle innstillingane på kameraet var til, burde vel investert i ett fotokurs snart :)



Vil du stemme på meg i Home & Cottage konkurransen?
Eg kom til finalen med dette bildet, og treng alle stemmene eg kan få til søndag ;)

Syns det er plagsomt når andre gjer dette, men klarer ikkje å la være sjølv :D

Ha ei fin helg!
Eg skal ligge under pleddet mitt og vente på å bli frisk.
Greit nok det, når man har ein supersnill kjæreste/slave ;)

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker også levendelys av alle slag. Blir så koselig & harmonisk.
    Ha en vidre fin kveld & god bedring.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  2. Herlige bilder.
    Ekte lysstemning du viser!
    Klem

    SvarSlett
  3. Tenker på å melde meg på fotokurs selv, blir liksom aldri helt fornøyd, selv om klart får noen blinkskudd innimellom... Tror man får mye større gleder ut av kameraet også:)

    Jeg har stemt på bildet ditt igjen:) Synes dette bildet fortjener litt stemme oppfordring. Jeg slenger meg med - STEM PÅ BILDET ALLE SAMMEN!!!

    :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails