tirsdag 18. desember 2012

Ferdigpynta






Litt julestemning heime hos oss og no :)


8 kommentarer:

  1. Så fint:):) kjekt og følge bloggen din:) god jul:)

    SvarSlett
  2. Nydelig!! Veldig fint pyntet tre. Likte godt blomsterpotta du hadde satt den i.

    Hvordan har du festet kransene til dørene?

    God jul!

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  3. Hos deg finner jeg mye inspirasjon! For et lekkert hjem du har og god smak. Nydelig!

    Godt nyttår!

    Gro

    SvarSlett
  4. hei GRETE,
    takk at du svarte meg ang. de lyspærene, skal prøve sjekke ut når jeg kommer på den butikken. den er i en annen by.
    koselig blogg du har forresten. legger meg som følger. velkommen tilbake til meg du og.
    klem TOVE

    SvarSlett
  5. - var allerede følger, men legger deg på blogglista mi iallefall....
    TOVE

    SvarSlett
  6. Perfect work you have done, this web site is really cool with good information. Find out who was born on any day in any month in history via our calendar of famous birthdays. Includes famous, historical, noteworthy and Celebrity birthdays.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails