tirsdag 27. mars 2012

Forslag?



Eg har deadline på planlegginga av kjøkkenet idag :P
Har (fremdeles!) ting som er uavklart her...

Vil du hjelpe meg? :)

* Underskapet til høgre for vasken er litt under 30 cm 
(for lite plass til dei minste kjøkkenskapa fra IKEA) og må dermed plassbyggast. 
Ka kan plassen brukast til?! Kroker eller hyller til kluter og håndklær? Hm... Ser for meg rot...

 * Der ? står er det og "ledig" plass. 
Det går akkurat med 2 x 70 vitrineskap her, så det må kanskje bli løsningen?
Den flotte brunrøde fargen på tegninga skal forestille mursteinsvegg ;)


Her er planen for resten av kjøkkenet :)
Har du ei meining du vil dele? Eg vil veldig gjerne høre :)

5 kommentarer:

  1. I det smale skapet under benken som må plassbygges så kan det være kjekt å bruke til å putte inn stekeplater på høykant, bakerist, serveringsbrett etc.

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig glad i vitrineskap i kjøkkeninnredning, så tror det hadde blitt fint :)

    Jeg har omtrent samme skapet som seg på kjøkkent mitt, på ca 30 cm, og her er det bare blitt satt inn 1 hylle midt i, og inni der er det kun ting og tang (les: rot, he-he) som jeg sjelden bruker. Så likte godt forslaget til "nr14" om å bruke det til å putte stekeplater, serveringsbrett osv i :)

    Så spennende med nytt kjøkken! :)

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  3. Skal bli spennende å se både kjøkkenet og resten av leiligheten når dere blir ferdig.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  4. Hei

    Jeg ville ha tatt glassskap på veggen der
    har det selv i et hjørne
    hvis du ser på bloggen min stereobenk innslag så ser du høyskapglass der med hvitfrostet

    SvarSlett
  5. At 91club sic bo players can enjoy the thrilling game of Sic Bo, offering excitement and chances to win big with every roll of the dice

    dafabet lottery offers a diverse range of lottery games, providing players with the chance to win exciting prizes with their lucky numbers.

    betrally promotion offers enticing promotions to its players, enhancing their gaming experience with exciting bonuses and rewards.

    dafabet fishing offers an exhilarating fishing experience within its gaming platform, providing players with thrilling opportunities to reel in big wins.


    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails