torsdag 22. april 2010

Hyggelig brev

Fekk ett hyggelig brev idag når eg stod opp :)
Legg merke til "tegninga" :D
Hehe. Samboeren har funne litt for mange nåler på golvet i det siste. 
Trudde eg var så flink å rydde dei :/
Farlige greier...

Må vise (enda fleire) krydderplanter eg har hamstra igår: 
3 for 2 på mestergrønn ;)
Skikkelig store planter som skal plantast i nyehagen når den blir ferdig.
Korga er kjøpt på plantasjen ifjor. 
 Fugleburet skal også få ein fin plass i hagen :)

No går eg på jobb, håper det fremdeles er fint vær når eg er ferdig :)

1 kommentar:

  1. Dank je wel voor je berichtje op mijn Blog.
    grappig in het Nederlands nog wel.
    kom je uit Nederland?
    je hebt een mooi blog trouwens ik ga je volgen.
    liefs Margarita

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails