mandag 4. oktober 2010

Høst...



Eg har tatt inn oliventreet mitt. Det har vokst masse i sommer! Kjempefornøyd :)
Var redd for at det plutselig skulle bli nattefrost, trur ikkje det er lenge til no...
Har hørt at treet skal stå kaldt, lyst og tørt om vinteren, 
men siden eg ikkje har nåken plass som er det må den stå i stova. "Ånei så dumt" :D
Eg spurte (gartner)pappa om han trudde det kom til å gå bra...?
Han meinte det skulle gå helt fint, men sa at treet ikkje kom til å blomstre/lage oliven 
uten ein kuldeperiode før neste utesesong. Jaja :)





Eg kjøpte "Olivia" hos Tone-blomst i sentrum. Viss du ikkje har vert der bør du ta deg ein tur :)
(Midt imellom Sundt og Galleriet, i ei av tverrgatene der.)
Dei har så masse fint! Sånt som me liker ;) Fekk forresten denne buketten derfra og:) 
Eg liker at dei bruker gråpapir & naturhyssing istedet for cellofan & knallfarga sløyfer!
Det var dagens reklame ;)


Takk for besøket, og god natt!  :)

7 kommentarer:

  1. Så nydelig oliventreet ditt er, veldig dekorativt pyntet var den også. Flotte bilder!! Ønsker deg en flott uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. For et fint tre du har:-) ikke trist å måtte ha et slikt i stuen hele vinteren nei:-)

    SvarSlett
  3. Olivia var veldig fin :)
    Kjempetøff blomsterpotte hun står i også :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. Flott oliventre!

    Nydelig blogg du har, jeg har lagt meg til som følger, og gleder meg til å komme på besøk igjen :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig hilsen!

    Kjempefint oliventre! Ønsker meg også et slikt, men har ikke grønne fingre, desverre. Får følge med på hvordan det går med ditt i vinter istedet... Hehe.

    Du har en fin blogg - her kommer jeg gjerne tilbake!

    Fin tirsdag!

    SvarSlett
  6. Hei og takk for hyggelig hilsen=)!!
    En herlig blogg du har, jeg kommer gjerne tilbake!!

    Ha en super uke videre!
    Klemmer!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails