søndag 26. februar 2012

Til utleige


Kjenner du nåken som treng å leige leilighet i Bergen? :)
Me tenker å leige ut Herman Gransvei 51 fra april, til juni. Evt. april neste år dersom det er ønskelig.

Eg har ikkje lagt ut annonse enda, tenkte å prøve å få nåken kjente til å bu her :)


Info: 
3 roms leilighet på 68 m2
Høg standard, totalrenovert i 2010
Mnd. leige 13 000
2 mnd depositum
Ingen husdyr 
Ingen røyk
25 min gange fra "den blå steinen" i sentrum

Ønsker primært å leige ut til voksne, rolige personer.





                                                    Romslig kjøkken med kjøkkenøy 






Biopeis 


Egen rolig uteplass med sol til kl. 17 om sommeren.
(Etter dette er sola på oppsida av huset, der det og er mulig å sitte.)


Tilkomst til uteplassen fra soverommet



Heilflisa bad



Gjesterom/kontor m/ innbygga garderobe


Hovedsoverom med 4,5 lengdemeter garderobe



Matbod med tilstøtende garderobe
Del gjerne dersom du kjenner nåken som kan vere interressert :)

3 kommentarer:

  1. Det var da en utrolig lekker leilighet! Bergen er en nydelig by som jeg trives godt i, de gangene jeg har vært der... hadde jeg vært singel og hatt jobb i Bergen, ville jeg uten tvil leid denne leiligheten.
    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Kjenner desverre ingen,men oj for en flott leilighet.
    Ha en god kveld vidre.
    Klem Christina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails