fredag 24. februar 2012

Fargevalg


Fargeprøver har komt i hus, det nærmer seg maling! :D

Eg har tøffa meg litt, og valgt (rolige) farger :)
Eg tenker at siden golv og tak blir kvite trengst det litt kontrast...



Farger på soverommet. Heller mot den til venstre...

Den blir kombinert med denne tapeten: 
(Eg har fått spørsmål om ka tapet det er men eg slit med å få lov å kommentere på blogger!
Den er fra Lincrusta, og heiter Italian Renaissance )


Gjestesoverommet blir malt i fargen til venstre...
Blå-lilla-grå.
Kombinert med denne tapeten: 


Haha! Her ser det ikkje ut som nåke anna enn rot! 
Men nr 1 er fargen "strå" og nr2 er rein grå 2000...
Valgte nr 1.


Stova er me meir usikker på. 
Eg følte meg veldig 90-talls når eg malte nr 3, den såg veeldig grønn ut, 
men no liker me den bedre og bedre... 
Vil gjerne høre di meining! 


Ellers så skjer det litt på kjøkkenet ;D

Ønsker deg ei god helg!


12 kommentarer:

  1. Flotte farger må jeg si :)
    Blir nok lekkert.

    SvarSlett
  2. Nydelige tapeter og stilige farger - dette inspirerer :) Lykke til med arbeidet, blir nok bra!

    SvarSlett
  3. Utrolig bra valg om jeg skal si det selv! Gleder meg til å se det ferdige resultatet ;D

    SvarSlett
  4. Uansett hva du velger blir det barre lekkert!
    Du har virkelig god smak! Etter min smak..

    Har fulgt bloggen din lenge, selv om jeg aldri har lagt igjen spor.
    Ikke før jeg nylig startet min egen blogg at jeg skjønner at vi liker tilbakemeldinger.

    Lykke til videre, jeg følger fortsatt spent med og legger meg til som følger!

    SvarSlett
  5. Det blir lekkert!! Jeg følger med videre :-) Vibeke

    SvarSlett
  6. Det blir så fint!Alle fargene du viser er duse og behagelige..Å den tapeten,oh my god så fin!!
    Gleder meg såå til og se ferdig..
    fin lørdag til deg:)
    klem

    SvarSlett
  7. Fargene du har funnet ser kjempe flotte ut:D Og for noen nydelig tapeter! Gleder meg til å se resultatet:D

    Ha en fiiin lørdag:D

    SvarSlett
  8. Veldig fin farge på gjestesoverommet! ;) Og så likte eg godt grønnfargen i stova. Dette blir berre så skjønt, atte!

    SvarSlett
  9. Spennende fargevalg. Dette kan jo bare bli bra ;). Jeg er veldig fan av ting med grønt i seg så hadde jeg funnet den rette fargen så ville jeg gått for den.
    Lykke til med alle valg.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  10. Gleder meg til å se videre.

    Kan jeg spørre hva "Fonten" du bruker "oppå" bildene dine heter?

    Monica

    SvarSlett
  11. Så mange fiiine farger og tapeter!! Blir spennende å se det endelige resultatet:)

    Ha en fin, ny uke!

    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails