torsdag 24. mai 2012

Verdens kjedeligste blogger...?

... må vere meg :)
Veldig lite som skjer her, kun maling av lister og andre kjedelige ting...

Men eg har ett smart tips som må delast:
Når du har sparkla spikerhola i listene og skal pusse vekk overflødig sparkel før maling
kan du bruke ein fuktig svamp istedet for pussepapir! :) 
Gnikk vekk sparkelet, og du slepp pussestøv i tillegg! 

Mulig eg er den siste i verden som har fått med meg dette, 
men viss ikkje håper eg tipset kan vere til nytte ;)

(som reiser på ferie i morgen... Gleder meeeg :)

3 kommentarer:

  1. Så smart!! Jeg har ikke fått med meg dette før så takk for supert tips!!

    Ha en fin helg -
    Klem jatte :)

    Pssst, gavedryss hos meg nå - bli med da vel!

    SvarSlett
  2. Det var lurt, takk for tipset Grete. Vet hvordan det blir med blogging i slike perioder. Men vi er her å venter på deg:-)
    God ferie!

    SvarSlett
  3. Den som venter på noe godt.....du skuffer aldri.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails