fredag 24. juni 2011

Høgdemåler


Ein av mine favorittbloggere: Lykkelise
blogga om denne plassen der du får 2 store tapetprøver gratis ;)


Eg bestillte ein "jente-tapet", kjempesøt, med perlemorbakgrunn, fra PIP 
og ein blå og sølvstripete "gutte-tapet" :)

Eg har tenkt å lage høgdemåler med plass til bilder av ungen i, 
( ikkje til meg/oss, men eg blir tante veldig snart... ;)


Tegna dei sånn ca. eg tenker at dei skal bli.
Men litt smalere og høgere kanskje...?


Syns det er kjempekjekt å lage barneting! :)

Gooood helg! :D

5 kommentarer:

  1. Så lurt!! Nydelige tapeter!

    Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Tapeten med roser var utrolig fin! Gleder meg til å se det endelige resultatet!

    GOD HELG

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  3. Så fine de var, og god idè;) lurer på om jeg skal gjøre det samme....!

    God helg!

    Janne:)

    SvarSlett
  4. Så spennede ! Det blir helt sikkert nydelig :-)

    Ønsker deg en fiiin helg
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  5. nyyydelig tapet... tror eg hadde valgt den rosa..! takk fro koz hilsen, ser du har et lite sted i frankrike,, vi drar også til sør frankrike hver sommer, til samme sted,
    klem og fin sommer til deg!
    magny

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails