onsdag 6. april 2011

Too much? :)


Dagens produksjon; babykjole :)
Eg skal bli tante i august! Foreldra vil ikkje vite ka det blir, men no har eg bestemt at det blir jente ;)


Eg lot kjolen vere lang enn så lenge, klarte ikkje å bestemme meg om lengden... 
Lang eller kort? Tar gjerne imot forslag :)


Puff-ermer, chiffon, blonder og satengband... :)


I tilfelle dei ikkje skulle syns den var sukkersøt nok
lagde eg hårband av restestoff og ein hekla doily fra helgas loppemarked :)


Neste baby-prosjekt blir nok lua under, eller ka seie du Anne? :)


10 kommentarer:

  1. Den vart dritfin! :)
    Kunne jo vert dåpskjole? :) Liger litt på dåpskjolen til Liam og Arian :)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Enig med Veronica over her.
    Drittlekker som dåpskjole,etterpå kan den jo gjøres kortere,men synd å klippe i noe så flott.
    Blir bestemor igjen i okt.
    Skulle gjerne kjøpt en slik flott kjole.
    Du kan jo begynne å lage for å selge?

    Mvh Ellen

    SvarSlett
  3. ÅÅÅÅ så vakkert!Jeg syns den skal være kort da blir den ekstra søt:)Så flink du er altså!:)klem

    SvarSlett
  4. Jeg synes den skal være lang. Enig med dem over som sier den blir en nydelig dåpskjole. :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig som dåpskjole denne da:) Du må jo bli verdens beste tante:):)

    Husker jeg ble tante første gang, det er stort det:) Og plutselig er man mamma;)

    Kos deg med helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  6. Harrusett, noe så søtt!! :D

    SvarSlett
  7. Oh my goodness the most amazing thing just happened... your Blog popped up by itself when I was trying to bring up another application! I might never have discovered it otherwise... I LOVE Beautiful coincidences like that... this is amazing and I'm so enjoying your site now and have saved it to my favorites!

    Blessings from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

    SvarSlett
  8. Er det Anne som skal få baby?? Klem far Synne:D

    SvarSlett
  9. nydelig kjole og ikkje "too much" spør du meg.
    ei stolt ventande bestemor (oma?).

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails