tirsdag 1. mars 2011

Kjøkkenutfordring NIB


NIB-utfordring Mars :)


12 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert!

    Lykke til,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Dere har virkelig et altdeles nyyydelig kjøkken!
    Ikke noe tvil om at det er et kjøkken til å trives og bli inspirert i. =)

    Klem Ragnhild

    SvarSlett
  3. Nydelig kjøkken og veldig koselig leilighet i det hele tatt. Dere har jammen gjort litt av en jobb med den. Tar meg den frihet å legge deg til på blogglisten min jeg, så finner jeg deg igjen. :)

    SvarSlett
  4. Nydeleg kjøkken,
    og så likte eg så godt armaturet og rosetten i taket:)
    H

    SvarSlett
  5. Tusen takk søte deg, for link til fliser, sluk og KA:) Ja takk alle sammen, sier jeg;) hihi.. Men vi skal sjekke pris på det sluket, likte det så godt:)
    Elsker huset deres og kunne flytta rett inn:D Etter de bildene jeg har sett vil jeg bare se mer og mer:) Kjøkkenet var utrolig fint, med nydelige detaljer. Elsker kranene:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  6. S t i l i g og e l e g a n t

    lykke til i konkurransen

    hilsen fra anita s

    SvarSlett
  7. Hei! Så fint kjøkken dere har, skulle gjerne sett flere bilder. Hvor har dere kjøpt kranen? Vi vurderer å kjøpe slik til huset vi bygger. Mvh

    SvarSlett
  8. Nydelig kjøkken♥
    Dumpet innom bloggen din, og for en nydelig blogg med masse inspirasjon. Kommer gjerne på besøk igjen!
    Klem fra Margit

    SvarSlett
  9. Gorgeous! thanks for joining JFF this week. Hugs, Linda

    SvarSlett
  10. Ahh, vakker rosett på kjøkkenet - det er ikke mange forunt. Nydelig kjøkken :)

    Hilsen Kristian

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails